Sena klappar att öppna

Ungarna fick sina klappar öppnade idag från deras andra föräldrar och så sitter man där och tittar hur mycket de får och vad de får. Blir så himla avis för att de får så mycket på en gång, när de redan har fått en massa innan. Hahaha ja när jag var liten fick jag inte mycket klappar, kanske för att jag var så stygg varje år.
Så när vi kom hem kunda jag inte hålla mig så vi bestämde oss för att öppnas varandras klappar, detta fick jag av älsklingen:
Jag blev jätte glad av de här sakerna jag fick, det var tom grejer som jag hade typ tjattat om varje gång vi gått i affärerna. Haha, älsklingen tyckte det var dags att ta fatt i de då. Även om dessa inte var på min önskelista, hade ju glömt bort att jag tom ville ha dessa ju.



Och detta gav jag till älsklingen:
Den gröna grejen är en lök skalare/hackare, eftersom killen inte kan hacka löken på grund av excem så tyckte jag denna passade bra eftersom jag alltid fått hacka annars, ägg skalaren fick han för att han klagade hela tiden på den värdelösa 10 kronors inköpet vi gjorde för ett tag sen och denna apelsin juice pressaren som han hade nämnt. Även om dessa inte stod på hans önskelista så blev han riktikt glad i alla fall, för att det var köks saker och även fiffiga saker! Ja det tänkte jag inte först, jag tänkte mest för att det va roliga grejer som han hade nänmt innan. Och det funkade ju perfect!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback