Sen uppsats

Nu har jag suttit och gjort min läxa (fördjupningsarbete) i över 3 timmar skulle jag tro, med den saken är det säkert att jag får ta och skylla mig själv att det blev så sent nu. Jag får helt enkelt ta och skylla mig själv för att jag gör den i sista minuten just nu idag. Det är 4 st A4 sidor som ska skrivas och jag har kommit ganska långt tycker jag, mer än 2 hela A4 sidor. Men det är mer att skriva än vad man tror, all sån fakta om artisten jag skriver om hämtar jag från säkra källor så som AnastaciaDreams, den officiella sidan och twitter.

Artisten jag skriver om är självklart Anastacia, sångerskan med den starka rösten!

                                    

Här är en glad Jessie som fått träffa idolen ^^ 10 juni 2009. Bästa dagen i mitt liv! <3


Kommentarer
Jouline♡ säger:

Tack så jätte mycket för din fina kommentar om min blogg :) Ohh.. jisses vad duktig du är som suttit i 3 timmar. Kommer ihåg när jag pluggade och ja.. man blev ju sittande titt som tätt i flera timmer med en uppsats. Skönt att jag är klar iallafall :)

2011-12-15 | 04:14:28
Bloggadress: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback