Tjingeling

Haft en underbar morgon/eftermiddag, tagit det verkligen jätte lugnt och bara slappnat av med alla slags behandlingar. Dock är jag ej färdig, jag ska fortsätta min ta-hand-om-mig-själv-dag om en liten stund, tänkte bara titta förbi och säga hur det går. 
 
Bild på mig för en stund sen.
 
Det här är någonting jag verkligen rekomenderar till alla som vill vara för sig själv en stund och bara njuta av att vara. Ta det lugnt med stilla musik, tända ljus lite här och var och även avmjuta en färsk drink eller något liknande. Stress är väldigt påtagligt och det händer vem som helst, folk glömmer bort ibland att man måste ta det lugnt. Dessutom sinnes ro gör att du mår bättre och även kan koppla av. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback