Började dagen med en park

Det ligger en liten söt park alldeles några meter bort från vårt hotell, där vi strosade runt på förmiddagen. Efter detta gick vi in till Emporium som ligger precis mitt emot parken. Jag hittade självklart lite prylar och någon present till Jackie med. ;) 
 
 
 
Återvinner plast och gör konst av det istället. Mycket smart!
 
Den här kompisen mötte vi i parken, flera av hans/hennes familj, barn och vänner var också i sjön och lekte.
Vi kunde inte vara ute så länge så vi gick in och kylde ner oss inne på Emporium.
 
Där åt vi denna goda lunchen till med fin utsikt uppifrån restaurangen på Emporium. ^^ Ris rullar med kött och grönsaker i.
 
Min lilla shopping bag som jag fick med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback