Konstnärer

På gymnasiet kommer jag ihåg att lärarna på bild och form utbildning kallade mig konstnär och det tyckte jag var ett starkt ord, det betydde något stort för mig och kände mig riktigt stolt över titeln. Det finns en hel del andra konstnärer som är så mycket duktigare + att de gör det till sin egen stil. Alla konstnärer är helt enkelt duktiga på sitt sätt tycker jag.

Ibland surfar jag runt och kollar på dessa olika konstnärrer som kommer på sitt egna lilla knep att fånga publikens uppmärksamhet.

Här delar jag med er av 2 st som fick mig att börja undra, speciellt den första.





Kunde inte motstå att ta med den här bilden också.


Källa


Kommentarer
Johanna Fåglund - Foto säger:

Sv: För att den inte ska bli suddig behöver man ha kort slutartid och vara snabb med fokusen :P

2012-05-05 | 17:15:50
Bloggadress: http://stargirlphoto.blogg.se/
emmaohman-Drawings säger:

De var grymma konstnärer:)

2012-05-05 | 22:26:09
Bloggadress: http://emmaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback