The Reef dagen

Här är lite bilder från gårdagens äventyr. Som ni vet så åkte jag och Jimmy på en liten tur till Danmark över dagen blev det till "The Reef" som jag hade gett älsklingen på sin födelsedag. Han blev btw väldigt glad över presenten och över allt annat så hade han jätte kul. Det var den bästa presenten han hade fått sa han. 


           

           

           

Vi gick direkt till restaurangen för att ta del av frukostbuffén de hade där mellan 8-9.00. Det var massa gott som var uppdukat. Tyvärr har jag inga bilder på detta eftersom jag var så upptagen av den goa frukosten och även upptagen med att ta in allt runt omkring på The Reef.

För min del var The Reef inte så mycket för mig direkt, men det var väldigt coolt uppbygt med alla fräckheter som de hade sattit upp. Med flera segel tyger hade de sattit upp som projektor duk för att visa filmer på. En rutchkanna som var jätte bred för att kunna åka med flytande ringar att sitta på, det var skoj. En bar som sålde lite matigheter, dryck och glass var allt som fanns inne i badhuset.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback