Sicket garv man fått i sig

Denna eftermiddagen har jag mött upp både Linda och vännen jag inte träffat på flera år. Eftersom att det blev lite dåligt väder, satte vi oss på ett cafe och bara tjötade och hade super trevligt. Jag har inte haft så här roligt på hur länge som helst! Då menar jag seriöst alltså, detta måste göras om snart!
Café Ahlsen
 
Mysigt litet fik, ganska modern inredning och ganska bra med utbud av drickor. Det är dock ganska dyrt här, nästan det dyraste cafét i Lerum skulle jag tro. =( Personalen kunde dessutom vart lite gladare. Bättre ventilation kunde de ha fixat till, det är väldigt varmt i lokalen.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
 
Innan vi skildes åt, gick vi till Moset och tog en körv var. Jag var sprudlande glad av super glädje och log hur mycket som helst plus att det smittades tydligen av sig till kassörskan som tog min beställning. Hon lös upp jätte mycket och blev lika glad som mig. Det kallar jag kärlek! <3
Det är alltid lika roligt att göra någon annan glad som man inte känner eller känner! :)
 
Här sitter jag nu med min Hello Kitty kigurumi och myser framför datorn, den värmer riktigt gött.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback