Listan kan bli lång

Jag har kommit på lite grejer som jag måste göra. Just nu är det olika saker som snurrar i huudet på mig, känns som om det är hundra saker.
Nämligen att:
 
* Klippa håret, alldeles för långt nu.
* Köpa ett Uv filter 55mm till min system för att skydda objektivet från damm och dyligt.
* Göra olika mönster på färdig sydda kläder.
* Ska ta och scrapbooka lite, längesedan nu.
* Skaffa moppe.
* Fixa ett nytt bättre zoom objektiv.
* Slänga lite onödiga prylar som jag samlat på mig.
* Lägga upp lite tävlingar.
* Skaffa mig en ipod touch istället för en iphone. För att lagra massa musik.
* Köpa mig en fotobok.
* Köpa mig en A5 häfte/skrivblock.
* En lista på vad vi ska göra i Thailand.
* Skänka bort lite fan prylar som jag samlat på mig.
* Sy ihop Jimmys alla jeans som gått sönder i grenen.
* Skaffa mig en laptop väska.
* Måla en tavla.
* Måla naglarna i en helt annan färg
* Bleka håret för vidare färgning i framtiden.
 
Det är nog mycket mer än detta som jag nämnt ovan som jag verkligen tänker på. Känns som hela skallen kommer att explodera, hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback