Annorlunda

Tog en promenad ner till centrum och fixade en present till lilla Engla. Hon fyller nämligen år nu på tisdag och ska även ha ett kalas då. Tror faktiskt hon kommer tycka om den, det är en utomhus aktivitets present nämligen. :)
 
 
På tal om någonting annat så har jag funderat på hur man får tag på dessa söta Cawaii tidningar och andra asiatiska tidningar, de har alltid faccinerat mig mer än de svenska och engelska magaziner eftersom de ser mer tilltallande ut + att de har en mycet sötare stil på allting i tidningarna. Ibland önskar man att man bodde i asien bara för att. Då skulle Japan passa mig bäst tror jag, eftersom allt där är så gulligt och sött, dessutom älskar jag sushi och allt vad Japan har att erbjuda. Vilket land skulle mina fina läsare vilja bo i om ni fick välja? :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback