Schema

Vi fick ju besök av jimmys syrra, brorsa och farsa, vilket var jätte skoj. Pratade lite med Cicici och vi har båda det här nyårslöftet som är så känt att: äta sunt och motionera mera. Riktigt kul att det inte bara jag den enda som gör detta. Jag har stått i mot godis och andra söt saker i 2 veckor nu och känner mig riktigt stolt! Jag ska stå ut mer än bara det, jag har även varit duktig på att käka en massa grönsaker som inte är så svårt att göra för mig ... med tanke på att jag just älskar grönsaker.

Såhär ser min Diet Schema ut:


Kommentarer
Dixi Wonderland säger:

Svar: Bor i en 1:a så de är både och ;D

2012-01-14 | 00:24:24
Bloggadress: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback