Fyndat

Här är dessa plagg jag lovade er att få se som jag nämnde igår. Fyndet var fantastiskt bra, 2 plagg för bara 58 kr, kan det bli bättre än så. Lite vår köp på traven fick jag med hem. 
Prövade Cahi latte från Espresso House och guud vad det var gott, vi har även detta från Tassimo, men den från Espresso är mycket godare! Så söt och gräddigt god.  Ni måste pröva om ni inte gjort detta ännu, fattar inte varför inte jag gjort det förrän nu. Jag har ju hört talas om det men jaja, nu kan jag inte ens motstå det. Teét är ju ursprungligen från Indien och Espresso har ett eget märke av detta varumärket. Tänkte ta och kanske köpa det nästa gång jag är där för att fika.





Kommentarer
Daniella Book säger:

Härligt! Jo det är toppen med mig!

händer idag då?:D

2012-04-02 | 15:38:44
Bloggadress: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback