Redigering

Åkte til ett info möte idag för att få information om EF språkresor. Det skulle hålla till på Barista cafét inne på frölunda torg. De bjöd på fika och vi fick även med oss en goodie bag som jag kommer visa mer i morgon. Drog med mig lill syrran för att få lite sällskap. Jag ville såklart åka till Japan - Tokyo  för att köra en språkresa men detta hade de inte ännu. Just nu har de ett kontor beläget i Tokyo men en skola kanske kommer upp nästa år eftersom det är många som har frågat efter denna stad och land. Då kanske jag ska söka, synd att det är så dyrt att gå genom EF  + att de har inriktnings utbildningar, mode är med på listan det är ett fett plus på min lista i all fall. Får ta och fundera mer på detta. Kanske hittar jag något bätte än det de kan erbjuda mig.

                   

På tal om ingenting så har jag försökt att hitta en video app som redigerar videos, eftersom den här datan jag brukar blogga ifrån inte har någpn video redigerings program överhuvudtaget. En data jag använde innan hade detta, men den fungerar inte så bra för tillfället eftersom batteri laddaren på den är helt död!
Så av allt letande på app store har gjort mig helt utmattad eftersom jag inte hittar något riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback