Hälsosam burgare?

Testade den nya Max restaurangen i Alingsås som öppnat nyligen. Det var ganska stort där jämfört med alla andra Max restauranger som jag varit på. Jag tog en nyckelhåls märkt burgare med kyckling och en liten sallad bredvid istället för pommes eftersom jag går på en liten diet, men med en Fanta i handen gör det kanske inte så stor skillnad ändå. Men jag unnar mig lite då och då för att klara av dieten och kunna leva livet lite roligare dessutom. Min egna diet kan man kalla det.

Ett tag sen åt jag bara grönsaker i ca. mer än 2 månader och jag tröttnade ganska fort på detta. Därför la jag in lite andra mål som jag tycker om att äta så som sushi, thai mat, kina mat, köttfärssås och spaghetti osv. När jag väl tar dessa vanliga målen, tar jag en mindre portion än vad jag brukade göra förr, det har faktisgt gett resultat ändå, även om det gått lite långsammare. Det viktigaste är ändå att jag går ner i vikt över huvudtaget, tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback