Stickcafé

Efter att kommit hem dag två från jobbet så gick jag och la mig direkt i sängen för att sova lite. Jag ska ju trots allt jobba till kvällen idag igen. =) Igår blev det liksom att jag somnade nästan när vi skulle hjälpa till med läxorna och det känns ju inte så värst bra direkt. Så jag hoppas jag är utvilad nu så att jag är vaken tills hon ska göra de igen.

Här hittade jag något intresseant igår när jag väntade på en annan assistent på tåg stationen. Det lät gööör sköj men jag kommer inte kunna vara med på denna stickcafét, för då jobbar jag. Det var dåligt med tiden där tyckte jag och just på en onsdag, mitt på veckan. Folk jobbar ju då! Men det var mest bara en kul grej tyckte jag. Ett stickcafé är ju inte ofta det kommer upp. Undra om det är en tant eller en ung tjej som håller i detta, måste nästan vara en äldre dam tror jag.


Kommentarer
Alexandra - Pysselmaniker säger:

Med tanke på valet av tid för stickcaféet skulle jag gissa på någon äldre. När jag bodde i Uppsala hittade jag ett stickcafé som började kl 17, det är en helt okej tid för många! Tråkigt nog hittar jag inget i norrköping =(

2011-11-11 | 21:23:31
Bloggadress: http://pysselmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback