Lucia dagen

Idag blev det lite konstigt, när jag väl hade kommit upp till jobbet sa de att jag började kl. 6.30 igentligen men de hann inte säga det till mig igår, försent då. Men i alla fall jag fick uppleva Lucia i kyrkan idag, några 6or som sjung. Det kändes riktigt mysigt, tänkte tillbaka då jag själv stod och sjung i en stor gymnastik sal uppe i Fränsta. Den här gruppen av Lucia kören var ju betydligt mycket större än den vi hade, vi var ju bara 5 tjejer sammanlagt och det var ju inte direkt lite folk som kom och kollade heller. Det kändes som hela Fränsta var där.



Inte så där jätte bra bild blev det, hade mobilen till hands bara. Det eller inget, då säger jag detta istället!

Kommentarer
maya säger:

Jag har missat helt att det är Lucia! haha men så kan det vara...



Sv: asså, har du den kameran, jag har inte bestämt mig än vad jag ska köpa... jag gillar ju foto osv, skulle vilja ha en riktig kamera.

2011-12-13 | 21:57:49
Bloggadress: http://mayalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback