Julbord inställt

Skulle ha gått på julöord igår, då jag fick sluta 16.00, men om jag hade vetat det tidigare så ahade jag kunnat gå på julbordet eftersom det var tydligen inställt för den 7e december, dåligt nog. Jag som såg fram emot detta så mycket. Fick ett mail på detta även men har ju inte vart på nätet på ett tag så lite svårt att veta det då. Så Henrietta skickade mig ett messs istället och då svarade jag. Det var någon som hade ringt desssutom och det var hon. Ja och nu har jag köpt kjolen i onödan ... men sen kom jag på att julafton har ju inte varit ännu, that's why kan jag ha på mig den då. Visst får man se på det positiva i detta i alla fall.

Men jag har aldrig någonsin varit på julbord innan, ingen som bjudit mig så från jobb eller liknande. Bah skolan men det är ju inte samma sak heller. Det känns mer lyx när ens arbetskollega eller chefen bjuder en.
Men det kommer fler gånger fast inte mer i år dock. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback