Inget jul i vårt hus

Det blir inget julfirandet hos Jimmys syrra alls idag, på grund av att folk är sjuka och magsjuka har kommit till de. Tråkigt, men vi ska tydligen käka jul mat om en timme ungefär med de i alla fall. Det va inte så mycket sjuka ändå, vi får helt enkelt hålla oss borta fr. Jenny bara haha, stakars henne. Ingen som pratar med henne... Det va mest feber nu. Så slipper vi vara själva idag en stund i alla fall något.

Här är några bilder på de sista jul korten som är färdiga. Vad tycks?
Ni ser säkert en hel del förändring på bilderna, det är för att jag släppte in mer ljus i linsen. Jag bara älskar denna kameran, med den vikbara skärmen kan man ju även se på det man fotar samtidigt som man kan ställa in slutartid och bländaren. Man ser ju helt klart bättre med vikningsbara skärmen. Jag ångrar mig inte en enda smula att jag valde just dennna kameran. (Canon EOS 600D)

Bilderna blir sådär fina och ljusa som jag alltid velat ha de! =)






Här är de klapparna som inte kommer att bli öppnade idag, men vi ska fira julafton på Nyårsafton istället. Nästa vecka och nästa helg blir det. Då får barnen äntligen öppna paketerna, jag tror de kommer bli jätte glada för paketerna vi skaffat de.
Som ni ser på bilden ovan så har vi ingen gran, men nästa år ska vi skaffa en. Det går ju inte ha det såhär, ingen gran över julklapparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback