Projekt klar

Jag måste bara visa upp min laptop väska som nu är helt klar i alla fall invändigt. Ja, som ni ser har jag sattit dit en del tryck knappar det beror faktiskt på att jag var lite väl våldsam när jag drog i dragkedjan eftersom den fastnade lite då och då. Så jag fick ta och komma på ett annat sett att kunna stänga väskan på, då kom lösningen fram och det visade sig att jag hade tillräckligt med tryck knappar att sätta dit dessutom. ;) 
 
Om ni undrar så har jag använt mig av jeans tyg, jag tog ett par stuprörs jeans och satte ihop lite bitar. 
 
 
 
På framsidan är det ganska tomt för tillfället men jag ska sätta dit lite dekorationer om ett litet tag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback