Ny serie

Det har varit jätte trevligt idag, alla var typ där Cecillia, Niklas, farmor och farfar var där med. Det bjöds på matig paj som var jätte god, gjord av Cicci och en massa annat också. Jo men fika fick vi ju också som efterätt, smakade en tårta som var super god den var gjord i maräng, köpt på ica. Måste köpa den nästa gång när man är där... 
 
Nu är vi hemma och ska sätta på en rulle av Walking Dead serien, jag tänkte först att det stod ju faktiskt att den var skräck. Men jag gav det en chans och kände inte alls den var så skräckig som den påstod att vara. Första avsnittet blev jag fast vid och ville bara se mer av. Så nu har jag börjat se en ny serie inte alls i min genre faktiskt men alltid kul att man kanske har växt ifrån det dödliga skraja biten som barn. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback