Smalare? jag?

Åååh vad jag längtar till i morgon, det är nämligen ännu ett dansaerobic pass som gäller då!
Min träningsrytm har blivit mycket bättre och jag är så himla glad över det, eftersom jag har sett en massa resultat nu. Jag har en klänning med ett skärp som jag nyligen köpte och jag gjorde ett extra hål i bältet eftersom den var lite för stor. En vecka senare var jag chockad över hur mycket större den hade blivit. Jag är nu tvungen att göra ett nytt hål! :O 
 
 
Klänningen med skärpet som har blitt större.
Älskar denna klänningen förövrigt! <3

Kommentarer
Sara ~ Candis säger:

SV. Det är den verkligen :) på NK här i Gbg. Enda stället som jag sett som säljer China Glaze i butik. Annars så är det på nätet man får leta efter den tyvärr.

2013-05-29 | 14:53:09
Bloggadress: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback