En lyckad dag

Igår firades jag för det var min födelsedag då. 
Min sista praktik dag på Halens var dessutom lite sorglig, fick en massa kramar och en massa lycka till i framtiden. På morgonen i onsdags så kom Barbro med en bukett med jätte fina blommor i rosa och vit färg. :)
 
 
 
Jätte snygg väska fick jag, super rosa med leopard mönster på och i väskan låg det lite kläder i från Happy Holly och Halens från alla på personalen. Åh så snällt tyckte jag! :D Bilderna ser ni på min Instagram fluffypeach. 
 
 
Ostbricka med frukt.
 
När både jag och Jimmy kom hem åkte vi in till stan för att äta på en fin restaurang. Det blev: 
 
Taras Turkiskt Kök & Bar
 
Detta ställe rekommenderar jag starkt då vi fick bord direkt, super god tillagad mat - jag tog nr. 30 lammkotletter. Den godaste rätten jag ätit på länge! Inredet var mysigt och fint, tegelstens väggar.
Personalen tog beställningar från de som hade suttit lite längre och väntat först. Trevlig personal som efter en stund kommer fram till en och säger i stil med "ursäkta väntan". Det tog ett bra tag innan vi fick maten, mer än 40 minuter kändes det som. Men annars var det ett toppen ställe! :)
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback