Färg glatt

Får inte så mycket frågor alls som poppar upp på kommentarerna, men när jag väl får de blir jag extra glad! :)
 
Fråga: Jätte fin blogg! hur tycker du en blogg ska se ut för att du ska läsa den? kram♥
 
Svar: Hej, tack för den söta kommentaren! :)
Ja du. Jag tycker att bloggen ska se färgglad ut för att jag ens ska bli intresserad av att titta eller läsa bloggen. Det behöver inte vara själva layouten, det kan lika gärna vara bilderna, för det är det som tilltalar mig mest. (bilderna alltså) ^__^
 
 
 
 
Om det är något mer ni undrar över tveka inte att ställa de! ;)

Kommentarer
Michelle säger:

Älskar din blogg!
Kram

2013-03-22 | 14:59:16
Bloggadress: http://michaanss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback