Bak och grill

Jackie fixade tårtan och jag sa till hur hon skulle dekorera den. ;)
Tinus blev jätte glad för den och för hela dagen som var då vi åkte upp till Kåsjön och grillade. Hon fick välja vart vi skulle vara då valde hon där uppe på grund av att hon inte vart där på länge. Dessutom tyckte hon att hon hade fått en bra start på sin födelsedag. 
 
 
 
Min present till den fina.
 
De glitter blå rosorna är ett par örhängen. Glittret kanske inte syns, men det finns det på de i alla fall.
 
 
 
Fick gå på Hikari - Kai loppisen med senare på kvällen, det var inte den hej dundrandes värt stor som jag trodde att den skulle vara. Så lite besviken var jag allt, men fick träffa mina vänner och det var ett plus det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback