Blogg torka

Åhh jag vet verkligen inte vad jag ska ta och skriva längre, har nada fanatsi verkligen just nu!! Det jag funderar över är om jag verkligen ska säga upp bloggen eller bara ta en blogg pause, vad tycker ni?
Missförstå mig inte nu, sanningen är att jag verkligen älskar och skriva ner allt jag tänker på och gillar att visa det jag gör genom bilder. Vissa är privata då jag bombat nästan ner hela min mobil på allt skrivandet. Och andra icke privata grejer som jag faktiskt kan visa genom bloggen. Dock är det idéer som jag har som jag helst inte vill läcka ut till allmänheten eftersom det är lite små projekter jag har.

Så länge får ni ta del av mina instagram bilder. Där jag heter "fluffypeach".

Här är dock ett par naglar som jag fixade häromdagen.



Kommentarer
Malin Aurora säger:

Himlans tjusigt!

2013-08-03 | 15:37:33
Bloggadress: http://vildblommor.blogg.se/
cookie säger:

skriv om något som ger dig insperation skriv vad du vill skriva om!
har själv haft torka och jag börja skriva om katter ist haha. men till slut kom peppen tillbacka och jag har inte haft torka sen dess!

kolla gärna in min blogg för ider eller något vet ja! :D

2013-08-19 | 01:29:13
Bloggadress: http://cookielicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback