TÄVLING - Tre personer vinner valfritt smycke från Becca Design!

 
 
Nu har du chansen att genom min blogg vinna valfritt smycke eller accessoar från Beccadesign.se. I butiken hittar du t.ex. alla hjärtans dag-smycken, söta handgjorda smycken och trendiga accessoarer.


Så här är du med och tävlar:

- Maila samarbete(at)beccadesign.se med ämnet "Bloggtävling 2013"
- Skriv vilken produkt du skulle vilja vinna och länken till min bloggtävling.
Motivera varför du vill vinna just den produkten.
Tre vinnare dras den 15:e februari - Lycka till!

Kommentarer
Esmeralda säger:

Åh tack vännen. Höhö ja, även om man är hund förtjänar man tårta enligt mig haha. Han ville dock äta upp ljusen också... min lille busige pöjk. Kram på dig <3

2013-01-31 | 21:31:48
Bloggadress: http://esmeii.devote.se
emilia.webblogg.se säger:

Nä har inte gjort den själv , den är köpt på indiska :)

2013-01-31 | 23:00:37
Bloggadress: http://emilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback