Bildvis

Som ni kanske vet så har jag en android telefon med en ganska minimal skärm, den är dock inte den nyaste modellen. Därför har den ett program i sig som inte riktigt kommer åt alla appar och hemsidor, som man kan klicka sig in i för att ändra si så där sina konton eller förövrigt nåt annat. 
 
 
 
Jag har nu kommit på ett sätt att kunna publicera bilder från min mobil i varje inlägg jag kan göra. Men dock ingen text, undantag för rubriken. 
Så det kommer jag göra hädanefter och en annan sak, jag har fått wifi! Med hjälp av en kompis så har jag fått wifi till mobilen. Så jag kan uppdatera från skolan nu!! ;) 

Kommentarer
Anonym säger:

prova avinstalera blogg.se appen och instalera i gen och stäng av och på mobilen :)
mitt blogg.se var precis så som du skriver din är. men sen gjrode jag som jag skrev och nu funkar de ;)

2013-01-16 | 21:08:12
Bloggadress: http://misstj.blogg.se
Fatma säger:

bloglovin byte? :)

Svar: Hej, ja det kan vi göra, men då vill jag inte se att du har tagit bort mig efter några dagar! :)
Säg till när du lagt till mig och vilket nummer du blev. Så gör jag detsamma. Det är VIKTIGT att du skriver vilket nummer du blev, glöm inte det!

Kram <3 /Jessie
Jessie

2013-01-23 | 17:53:25
Bloggadress: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback