Svar på tal

Som jag sa för någon timme eller så, så kommer jag härmed svara på lite frågor som jag fick någon gång i förra veckan om jag kommer ihåg rätt. 
Det handlar om programmet Illustrator som jag nämnt ett par gånger på bloggen som jag hållt på med det senaste. 
 
 
 
Fråga: Är det ett tests eller vad är tanken bakom detta? Kommer du skaffa ett fötetag som kommer sälja detta du ritar? :) 
 
 
Svar: Så här ligger det till, jag har påbörjat en praktik för ca. 3 veckor sedan som designer assistent på Halens AB i Borås. Praktiken är på 4 månader och där ska jag gå för att pröva och se om det är något för mig och även få en överblick på vad jobbet innebär. Den stora dilemman var att jag inte fick programmet Illustrator till min data på Halens kontoret, men efter ca. 2 veckor fick jag det och nu har jag lärt mig en hel del tycker jag. 
Vissa skisser går på stört verkligen att göra om de är enkla såklart! ;) 
 
Nu ska jag komma till svars på era frågor. Detta är inget test jag gör, faktum är att jag skissar upp dessa för att få in det i deras översikter som de kallar det för. Därför att kunna lägga in det i en mapp som de sedan kan titta i, dessa finns dock inte i mapparna så jag får ta liknande produkter och skissa om de. 
Det jag ritar säljs för fullt redan men självklart önskade jag att något eller några företag kunde köpa det jag ritar. När jag blir riktigt duktig kanske i framtiden blir det av! Vem vet. ;) 
 
Hoppas jag svarade ordentligt på era frågor. Om inte fråga mer! :)

Kommentarer
MADDISENJ säger:

vad roligt det där lät

2013-02-13 | 21:13:47
Bloggadress: http://maddisenj.se
Cajjo säger:

SV; Nejdå! Skriver typ alltid nummret! Och ja, så sjukt jobbigt när vissa tar bort efter några dagar! GAAAH!

Men vi följer dig nu! Blev nr 25. Gör du samma sak med oss nu? Kram!

2013-02-13 | 21:31:21
Bloggadress: http://cajjohjartamadde.blogg.se/
Anna T - Nörd och Filmskapare säger:

Åh lät kul :D längesedan jag provade illustrator!

sv: Åh tack :D nice att du gillar det! Älskar den filmen också ^^!
Allt bra med dig?

2013-02-13 | 23:28:30
Bloggadress: http://www.annatjernstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback