Zumba fitness

Idag vaknade jag upp ganska tidigt för att åka och träna ett Zumba pass för första gången på många år. Det kändes för härligt och jag blev genast överlycklig hur kul och roligt det verkligen var. SÅ jag har redan bestämt mig för att träna ännu ett dans pass nu i veckan som kommer. Jag har ju ett guld medlems kort så jag kan ta vilket gym anläggning jag vill runt om i Västra Götaland! 
 
Det roligaste med passet var att Gagnam Style låten kom så vi fick dansa till den. :)
 
Efter det roliga passet åkte jag och Mariam in till stan för att luncha tillsammans, sen strosa runt i affärer och ute på gatorna på grund av det fina vädret då vi tog med oss lunchen ut i solen. Hur härligt som helst! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback