Äntligen hemma

De senaste 6 dagarna har jag och mina kamrater levt väldigt trångt, första timmen trodde jag alvarligt att jag skulle typ dö. Wifin på boendet har inte varit den perfekta heller därför den super låga uppdaterigen på bloggen, dock har jag uppdaterat lite på min Instagram där jag heter flufypeach
 
Jag bjuder lite på snabba mobil bilder så länge tills jag har fått upp de högupplösta bilderna från kameran. Enjoy! :) 
 
 
Pasta house.
 
3-4 våningar fullt med godis, kläder och mjukis djur. 
 
China Town och åt kina mat som aldrig förr.
 
Märkes klädernas gator.
 
Lite mer kina mat.
 
Jordgubbs frappes utan kaffe!
 
Väkan fylld med godis och prylar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback