Vilka skulle du välja?

Då var det dags att titta på glasögon och linser. Mina förra råkade ut för något onödigt och det var en ren olycka. Nu har jag inte haft någon styrka i ögonen i snart 5 månader och har försökt att kolla på något nytt.Att gå utan styrka är ingen bra idé och det rekomenderar jag inte heller då du anstränger dina ögon i onödan.

 

Att skaffa linser har jag alltid vart sådär med, eftersom jag vet inte riktigt hur man sätter in de. Men det är väl en grej som man lär sig när man väl börjar använda de.
Det finns ju faktisgt en del gratis linser som man får testa och det är ju ett jätte bra sett för att vilja använda de. Dessa färgade linser har jag alltid tyckt om, även om jag tycker om mina orginala ögonfärg. Tänk att kunna byta ögonfärg helt utan att vara medfödd med det!?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback