Tid nog

 
Håller på att söka lite skolor utomlands och klickade mig in hit. För något år sen var jag mycket inne på att studera i Italien speciellt i Milano, modestadens allra största stad. Men efter att ha kolla runt lite mer är jag nu mer intresserad av att gå utanför Europa. De länderna eller städer jag mest har fått upp ögonen på är Los Angeles, New York, Tokyo, Bangkok och Singapore för att nämna några av de. Har även tängt i London, vilket jag förbi sett innan.
Ni vet säkert vad jag pratar om för utbildningar eftersom jag nämnt det innan, men jag nämner det igen för de som inte vet. Mode design är det största ämnet jag är intresserad av även en del andra utbildningar som marknadsföring.   Ska ta och söka utbildningar i dessa städer som jag vill plugga i, om det finns utbildingar just i de städerna of coarse! :) Dessutom är det tid att söka just nu, de stänger ju portarna så småningom om ansökningarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback