En kopp av varmt

Att sitta på cafe och ta en kopp te eller äta en lunch är något jag tycker mycket om. Sitta på en uteservering där de erbjuder detta är härligt då man kan njuta av vädret när det tillåter. Titta på folk när de går förbi, då alla har så olika stilar av klädsel ger mig inspiration. Mina tre favorit caféer är Espresso House för de servar den bästa Chai Latten jag drukit ever, Junggrens Café är avenyns billigaste cafe med smörgåsar att luncha eller bara ta en fika med och till sist Le Pain Francais där de har goa macarons.
Min absoluta favorit drycken är självklart chai latté men även att dricka en stor kopp te att ha i handen är mys. Hur man tillagar den perfekta chai latten det har jag faktisgt ingen aning om, om ni har ett recept dela gärna med er av den till mig. ;)

 

 


Kommentarer
Åsa säger:

Du kan alltid köpa chai pulver från espresso house och hur man gör står på burken.

Svar: Åh tack för svaret, det ska jag göra. =)
Kram <3
Jessie

2012-09-05 | 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback