Chockerande stund

Denna dagen blev helt perfekt, allt jag lagade till och fixade blev suveränt eftersom det var till och med första gången jag prövade dessa recepten. Dock så var förätten min lilla idé, det är ju så vanligt att ha bröd som botten täkte jag, varför inte testa något nytt. Det blev lika lyckat det också!
Kortet jag visade upp här blev Jimmy jätte röd av, det stod lite smått och gott, han blev riktigt lycklig över detta. Han blev till och med helt målös av allt jag hade fixat ihop. I chokerande stund blev jag också lika lycklig och glad eftersom jag ändå hade planerat in detta för några dagar sedan. 
 
 
Pannacottan var min favorit! <3

Kommentarer
Nadja säger:

mm vad gott det ser ut :)

2012-09-22 | 20:37:12
Bloggadress: http://pagethreehundred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback