Allt på en gång

Att vakna upp med att ha ont i halsen och inte kan svälja riktigt, dessutom ont i hela kroppen så att man knappt kan röra på sig är inte kul för fem öre. Efter att ha varit och tagit vaccinationen fick jag en plötslig huvudvärk som inte alls vill ploppa ut ur skallen. Inte nog med detta har jag även fått ont i armen där sprutan skulle tas, jag och sprutor går verkligen inte ihop. Det skiftar i mellan åt att jag fryser och svettas ihjäl ibland, känns som jag håller på att bli sjuk. Allt detta kom faktisgt idag, tur att det inte var igår för då skulle jag fått flipp. Detta kan bero på att jag inte haft på mig riktigt med varma höst kläder, eftersom hösten kommit med storm steg tänkte jag att värmen ändå skulle hålla i sig. Men icke sa nicke!
 
 
Varje gång jag tar sprutor får jag panik, det är nästan som att jag svimmar. 
Vissa förstår en precis som min kära vän Trixie, hon kom förbi idag och skulle säga hej. Hon skulle ändå vidare in mot Götet så hon passade på att hälsa på mig även om jag mådde dåligt. Sicken sann vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback