Söndags dag

Hello. 
Idag har jag varit ute och ingenstans än ute och roat mig. Först blev det en frukost buffe på ett cafe där jag vart på innan nämligen på... 
 
Fröken Olssons Kafé
 
Exakt samma kedja som Condeco, men luftigare utrymmen och mycket mysigare. Gillar deras frukost buffer riktigt mycket, visst är det inte kanske det bästa att välja mellan, men bra för priset i alla fall. Dock är toaletterna inte de fräschaste direkt, det behövs göra om där inne tyvärr.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
 
Sen var det dags att åka och passa barnen, den här gången var det Engla och Emil, det var riktigt kul att få träffa Emil faktiskt, han har man nämligen inte fått träffa på ett tag.. 
Jag lekte lite Barbie docka med Engla och fick ha på mig lite fe vingar också. Super gulligt, passade bra till min vita kjol idag som jag hade på mig. 
 
Jessie idag.
 
Åkte in till stan för att promenera lite för det blev så fint väder, sen blev vi riktigt hungriga så vi gick omkring och kollade på lite restauranger. Till slut hittade vi ett ställe, men precis när jag skulle rycka i dörren ringde det i Jimmys telefon, det var Jackie som fråga om vi ville komma käka lasange hos henne. Hon hade ringt mig men jag har ju tyvärr inte hört min telefon, för låg ringsignal antagligen. Tur så hade hon Jimmys nr så hon kunde få tag på oss. Vi kände att det kunde vara mysigare med hemlagat mat och lasangen var jätte god. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback