Skänka bort

Att rensa sina grejer kan vara både roligt och sorgligt, som till exempel att behöva ha bort sina grejer som man växt upp med eller varför inte samlat på sig. 
Jag har nu vart i källaren och rensat lite, en stor grej som jag haft uppe på väggen ska nu skänkas bort till någon lycklig som kommer att ha mer användning för detta än mig. Dessa planscher/posters som man alltid satte upp på sin vägg i tonåren är nu förbi.
Det är nämligen en tavla som jag sattit ihop själv och hängt upp på min första lägenhets vägg. 
 
 
Det är mer grejer som kommer att skänkas bort, men för nu är det detta som kommer att försvinna först. 
Någon som är intresserad här, som vill ha den? Annars har jag nog fler fans som nog vill ha de. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback