Lite frågor om mig

Det var ett tag sedan jag sa att jag skulle ha 2 frågor per dag om jag minns rätt. Frågor om mig som skulle kanske vara intressanta att veta och lära känne mig mer. Vad jag kommer ihåg gick inte det så bra, kom till ca. 4 frågor kanske per inlägg men nu tänkte jag att bli bättre på det.
Så jag tänkte köra en del frågor med en gång istället. :)
 
 

KÄRLEK:
Är du kär just nu?- jepp.
Har du någon kille just nu? - 0.o
Har du dumpat någon? - nej.
Har någon dumpat dej? - typ.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - hmm.. nä tror inte det.
Vem kysste du senast? - Gullan såklart. ;)
Vem kramade du senast? - Gullan. <3
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - NEJ.

SKOLA:
Är/var du duktig i skolan? - nja, det beror på när och vilken årskurs.
Har du bra betyg? - Ja, när det gäller allt kreativt! <3
Har du fått göra om ett prov nångång? - ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - yes.
Sköter/skötte du dej i skolan? - sådär, det beror på när..
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ja, vem har inte gjort det?
Haft mobilen på lektionstid? - always.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej inte vad jag kan komma ihåg.

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - Mammis, pappis, lill bror, lill syrra och jag förstås.
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? Nej, hos killen.
Trivs hemma? - Om jag bodde där kunde jag ha svarat på det.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - många gånger.
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit yes.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nja.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - jaa!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - jag vet inte.

VÄNNER:
Du har vänner? - japp.
Du brukar vara med? - Trixie, Carla, Jackie. <3
Vem/vilka var du med sist? - Trixie.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Japp.
Är det okej att ha kill-kompisar? - ja, varför skulle det vara ett problem!?
Har du pussat någon av dina kompisar? - nej, inte vad jag kan komma ihåg
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - ALDRIG!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Ja, man kan nästan tro det.

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nja.
Putar med läpparna på kort? - ibland.
Tar kort på dina bröst? - nej.
Använder foundation på läpparna? - nä, visste inte ens att man kunde göra det.
Super dej packad varje helg? - nopes.
Du har kysst en tjej? - nopes.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - nä, det tycker jag inte.
Ditt hår e knallblont? - nej.

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - ja.
När drack du alkohol senast? - Förra månaden.
Vem bjöd dej på alkohol? - nämner inga namn.
Vad var det för sorts alkohol? - Alkoläsk.
Brukar du dricka alkohol? - nej.
Har du druckit öl? - EW, va äckligt!
Tycker du om öl? - nej.
Har du varit full? nej.

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? - hmm, jag har inte direkt snott nått, man kan säga att jag lånade en grej bara.
Är det okej att vara kriminell? - NEJ.
Vill du bli kriminell? - neeej!
Varför gör du sånt här? - ingen kommentar.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - hmm.. nä.
Har du suttit i fängelset? - nopes.
Vill du hamna i fängelset? - nej.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja.
När grät du senast? - För någon månad sen kanske.
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - ja, tror det.
Du har slagit ner någon? - nej.
Du har skadat någon med flit? - ja..
Har du någonsin velatt döda någon? - många gånger.
Vem bråkade du senast med? - I don't remember.

Har ni några frågor? Ställ de gärna i kommentarsfälltet här nedanför. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback