Off road buggy

Ännu en äventyrlig dag för mig och Jimmy, det blev att åka en sådan här till eftermiddagen. En liknande sådan här var det med en sitsare gas och broms.
 
 
Det var riktigt skojigt, dock blev jag lite lerigare än vad jag trodde jag skulle bli från början, men den som vågar att bli smutsig och gillar guppiga vägar inne i skogen/djungeln, passar denna upplevelse jätte bra för. Efter denna varma upplevelsen kylde vi ner oss med en massa goa grejer och även en sen lunch.
 
En rätt rolig komplimang jag fick när vi bokade buggy off road. Damen berätta att när hon sett mig några dagar innan utanför hotellet så tyckte hon att jag såg så försiktig ut men när hon fick reda på att jag ville göra äventyrliga grejer blev hon surprised, surprised! ;) 
 
Ibland vet man inte med folk, det tycker jag är så roligt. 
 
Caramel shake.
 
.Åt en dessert på Swensens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback