Läsarfråga - priser

 
 
 
Moshi Moshi! 
 
Jo jag fick en läsarfråga härom veckan och tyckte jag skulle dela med mig av den frågan som ställdes, till er andra som också undrar. 
Från och med nu kommer det finnas en ny kategori, Läsarfrågor! Där ni som läsare kan ställa en massa frågor om vad som helst, om mer priser om Thailand, om vad saker och ting kostar eller andra saker som ni undrar över, så svarar jag på det bästa jag kan. 
Här kommer den första!
 
Läsar fråga: Galet snygga naglar! Och mobilskalet blev ju bara för tjusigt. :D Hur är priserna där borta? Är det dyrt, billigt eller överkomligt?
 

Svar: Hej, ja asså ett designat mobil skal ur den designen du väljer kostar mellan 600 baht och uppåt alltså det motsvarar för 200:- ungefär. Beroende på hur mycket detaljer du väljer varierar på priset. ;) 
Tack för den fina kommentaren, tycker själv de blev riktigt fina. :)

Kram <3


Kommentarer
Hoshi säger:

Sv; Jaa han är supersöt ^^ Aw ja det är synd :(

Kram <3 /Hoshi

2012-11-14 | 15:42:04
Bloggadress: http://hoshihanako.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback