Julgumma

Packade en hel liten handbagage med lite prylar till familjen och de blev glada för sina grejer som de fick. Kände mig lite som en jultomte/julgumma. ;) Mammis var inte hemma, men jag tror att hon blir glad för sin väska som jag köpte till henne, Jackie tyckte den var snygg också så då måste den vara bra! :)
 
Både jag, brollan och Jackie åkte upp till Furulunds pizza hus och åt lite sen lunch käk, för mig blir det både lunch och kvällsmat. 
 
 
Fick detta av Jackie som ett litet tack för de fina kläderna hon fick av mig.
Jackie är väldigt förtjust i leksaks automater så jag fick två och ringpop påminde oss om vår barndom. <3
 
Fallafel tallrik.

Kommentarer
Jackie säger:

Vad fick du för ska i kinderägget?

Svar: Jag fick lejonet i Ice age. :)
Kram <3
Jessie

2012-11-25 | 19:35:37
Jackie säger:

sak*

2012-11-25 | 19:35:51
Gaymasen säger:

Sv: Fränt! Det är riktigt häftig konst faktiskt. :))

2012-11-25 | 19:50:57
Bloggadress: http://gaymasen.se
lovisa säger:

Sv: varsegod! Portkod 1321 började för några veckor sedanpå svtplay, så man kan fortfarande se alla avsnitt, dem sista avsnitten är dubbelavsnitt och sänds imorgon från klockan 17.00 :)
fin blogg förresten, kram / lovisa :)

2012-11-26 | 22:25:14
Bloggadress: http://www.lovisab.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback