Bild bomb 1

China Town var vår första stopp idag, för att leta efter skor till Jimmy, han hade inte hittat de perfekta ännu. Asså stället är hur stort som helst, trodde det inte var så stort, hade gått så mycket att jag var tvungen att köpa ett par nya skor. Lyckligtvis hittade jag ett par mer bekvämare skor nämligen ett par ballerina än de jag köpte igår. 
 
 
 
Från Asiatique. Det blev vår nästa stopp, det fanns super söta butiker överallt.
 
Åh jag hittade denna jätte fina hatten i ett shopping center, jag har länge letat efter exakt en sådan här. <3
@ the Gelato (glass shop)

Kommentarer
Sofie B-ling säger:

MUMS!! :)

2012-11-07 | 21:34:17
Bloggadress: http://blogg.b-ling.se
Linda säger:

sv: De finns hos Holistics återförsäljare prova att googla :) kram

LINDAHELENA - FÖLJ MITT LIV I NYA ZEELAND.TRÄNING.SKÖNHET

2012-11-07 | 22:29:52
Bloggadress: http://lindahelena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback