Beach and city

Tog ett första dopp i Patong Beach idag, det var mycket varmare än jag trodde i havet. Vilket var väldigt skönt! Dock blev vi lite väl röda efteråt och ser nästan ut som 2 krabbor, Jimmy är värst och jag inte lika mycket. Vi glömde sol skyddet på, så vi gick och köpte en direkt i centrum. Dessutom köpte vi med en alovera för att komplitera det onda som förmodligen brukar komma dagen efter.
 
När vi kom fram till centrum var det ett stort varuhus med ca. 3 våningar blandat med elektronik, kläder, caféer och restauranger. Det var till och med större än vi trodde det med. :)
 
 
 
Det fanns en spelhall på 3e våningen som vi gick in i, där kunde man vinna jätte söta figurer. Vi hade oturen att inte vinna något alls.
 
Åt en god crepes med jordgubb, nutella och grädde för första gången i mitt liv, den var hur god som helst. Den fanns på CrepesTown. Grädden smakar inte alls som i Sverige, faktiskt till och med godare måste jag säga. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback