En annorlunda över dagen present

Nu är det ännu dags för en födelsedag som ska firas. Jag har hittat en ganska perfekt present, hoppas Jimmy tycker om den lika mycket som jag gör. Eller det vet jag förresten igentligen inte själv förrän jag har varit där. En resa "Danmark över dagen" istället för att köra båt turen fram och tillbaka körde jag en annorlunda dagen över dag. Se här:

Danmark över dagen med inträde till "The Reef". Han har snackat väldigt mycekt om att åka dit sen det öppnades, så jag tänkte det var på tiden att vi åker dit.


                   


Jimmy kommer att få den på morgonen när han vaknar, på onsdag.


Kommentarer
Cornelia säger:

Snygg blogg!!! Allt bra annars?



Ska vi göra ett bloglovin-byte? //Cornelia :D

2012-03-05 | 17:51:50
Bloggadress: http://corneliaeverytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback