Foto dag

Trodde i början av dagen att det inte skulle bli något fint väder alls, för mig är fint väder med massa sol. I morse var detta inte fallet, det var väldigt frostigt ute på taken och på gräset. Då kändes det inte som en foto dag längre, men så började frostet på taket smälta och då kändes det att dagen kommer att bli fin i alla fall. Så jag väntade tills jag skulle plocka upp Mariam på stationen för att sen åka upp till Stamsjön för att fota. Vi fick ganska många fina bilder. Hon som jag har en systemkamera, dock använder hon sin som en vanlig digital kamera vilket jag inte tycker är så kul. Men men så är det...

Jag skulle gärna vilja visa er mina bilder men jag hittar tyvärr inte kabeln till att överföra bilderna på datorn. Så frustrerande blir man när man inte hittar sina grejer och speciellt glömt var man lagt den sist.

Jag hittade en bild som jag kunde visa er, inte så bra bild men det får räcka för den här gången. ;)
Visst ser det ut som en fyr om man kollar lite snabbt förbi på bilden?



Kommentarer
sara säger:

sv: hihi:) ja jag är bara 12år :P

hehehehehhhehehhe

2012-03-03 | 18:51:57
Bloggadress: http://sarisbananis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback