Tallinn kryssning

Tyvärr kommer inte bilderna förrän nu, var så trött efter allt resande så jag gick och duschade av mig och la mig direkt när jag kom hem.

Våran korridor på Baltiq Queen fartyget.









Sitter ute och njuter av solen som helt plötsligt spräcktes upp när vi kom ut ur shopping centret.



Update:



Hello Kitty fan som man är så var jag tvungen att fota denna söta kameran som stod i skyltfönstret och ett antal objektiv som man velat ha för att förstora kamera väskan.






En helikopter platta uppe på det högsta taket på båten, antar att det är till för nödsituationer ifall något hemskt skulle infalla.






Fler bilder kommer inom kort. Nu ska jag iväg till en rese mässa...

Kram så länge <3

Här är även en liten video:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback