Fina idéer på gång

Idag har jag suttit ute på verandan med bara ett linne och ett par chinos och njutit av den varma sol strålen som riktat mot mig hela eftermiddagen. Medans jag gjorde det drog jag fram mitt block och skissade på lite plagg jag hade i tankarna. Jag måste ta och rita upp grund mönstrerna till alla dessa idéer jag har så att jag sen kan ta och sy upp alla dessa fina plagg som ska bli verklighet. Jag tängte börja redan i morgon med detta, sen ska jag välja ut lite tyg prover också för att kompletera det hela.

Här är en klänning jag gjorde för något år sedan, jag tycker den blev jätte fin!



Kommentarer
Emiliijah säger:

Snygg klänning! :)

2012-03-15 | 15:36:45
Bloggadress: http://emiliijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback