Kony 2012

Jag har sett detta innan på vissa sidor, men la inte märke till att det var så viktigt. Men nu när jag såg även att Anastacia hade sattit ut nyheten på sin twitter så var jag bara tvungen att kolla in vad det var för något. Även lill brorsan hade nämnt om det och tyckte det var konstigt att jag inte visste vad det var för något. Förrän nu när jag såg på videon. Det går knappt att beskriva hur man känner sig när man ser på denna lill film snutten, den kan kännas lång, men den är inte så lång igentligen. Så ta en titt ni som inte vet vad det handlar om riktigt!





Den här mannen måste stoppas!

Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn säger:

Jag är osäker på om jag skrev till dig för en stund sen eller inte, men jag tänkte fråga ang. bloglovinbyte. Vill du göra ett? I så fall är det bara lägga till mig, skriv sen en kommentar med vilket nummer du blev så lägger jag till dig jag också:)

2012-03-17 | 15:39:53
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback