Pride festivalen

Åh jag måste ju berätta den lilla erfarenheten av hbtq festivalen som var i söndags. Jag och älsklingen åkte in till stan för att njuta av det fina vädret + kanske möjligtvis se paraden som hölls. Vi fick en glimt av paraden, lyckligtvis fick jag tag på lite bilder på hela festen. Det var inte lite folk som gick denna, den börjar från Operan och slutade vid Liseberg. Vi gick tyvärr inte in i paraden, så vi avnjöt en chai latte som vi köpte på vägen upp till:
Junggrens Café Eftr.
Riktig mysig cafe, inte för dyrt och inte för billigt heller. Ligger på avenyn mitt i Göteborg.
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta







Det var folk som stod i fönstret på den mittersta bilden och dansade och hade skojigt. Det var en väldigt glad dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback