Sushi är alltid gott

Det blev skor att inhandla idag, jag hittade ett par men lyckligtvis hittade Jimmy 2 par, han berhöver det mer än jag kanske... Efter allt letande på skor blev vi hungriga och testade det shushi stället som ligger mitt i Partille Centrum, de har ändrat menyn en aning sist jag var där.
Partille Sushi
 
Trevlig personal, vissa kan inte så bra svenska men det gör mig ingenting. Sushin har blitt ett bredare utbud av, mycket bra! Dock är sushin kanske lite väl små för min smak och ganska dyr. Men annars är det väldigt gott här. Lokalen är stor och luftig med bra platser även en liten uteservering, skönt att sitta när solen skiner.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
 
 
Skorna får ni se i morgon när jag tar fram min fina system. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback