Saknar skolan

Jag har ju funderat lite, en ganska lång tid faktisgt på om jag ska jobba eller börja plugga igen. Jag trodde jag aldrig skulle säga detta men jag saknar faktisgt att gå i skolan. Det jag mest är intresserad av är att gå på en utbildning som ger mig mer kunskap i att kunna ta hand om ett företag, lära mig mer om marknadsföring och entreprenörskap. Att kunna starta ett eget företag i framtiden har stått mig varmt om hjärtat innan också, så det känns ju som ett enkelt val. Vart jag vill gå utbildningen har jag inte funderat klart över, men är säker på att det blir någonstans i Sverige förmodligen.
Klickade mig in till denna sidan och här fanns ju precis allt möjligt skojigt, från gymnasie - yrkesutbildningar. Här kan man verkligen välja och vraka vilken linje man vill gå. Det bästa är att de även har utlandsstudier som en av deras huvudämnen. Ska ta och kolla närmare och se vad jag hittar, det är ju så stort här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback